torsdag, september 11, 2008

Hej alla
Äntligen har han som blir ansvarig utgivare för det som händer på vita duken fått ..... ur vagnen.
Vad säger man när man har ett sånt gäng runt sig. Producentskapet innebär ju en massa trista uppgifter
som alltid handlar om siffror och nej det har vi nte råd med. Då är det "görskönt" att få åka ut på inspelningsplats. Varje gång som jag måste sitta vid telefonen och datorn längtar jag verkligen ut till teamet. Som tur är så har Susanne tagit cateringen efter vår vän Mike vilket gör att vagnen, den efterlängtade blå, skall ut till inspelningsplats varje dag.
Det allra bästa med den här filminspelningen är ju utan tvekan ni som tillsammans varje dag driver oss framåt genom allt vatten, uppifrån och från brandslangar med en så otroligt positiv stämning.
Alla dom jag pratar med i Kumla kommun, företagare och affärsinnehavare vi har med att göra märker av den goa känslan. "Dä ä gôtt" eller hur Elonsson.
När dessutom vår vän Ove på Linnegatan berömmer oss i Synsambutiken inför sina kunder så känns det extra bra.
Sånt sprider sig.
Både Susanne och jag tycker att det är j-t mysigt när vi träffas under vår vita pressening och tar en öl ett glas vin eller två, tre...
Grannarna smyger runt staketet och är litet avundsjuka.
Dags för en filmkväll därute snart kanske. Om jag försöker se en film med Susanne inne så går hon efter första akten eftersom hon störs av mina snarkningar. Vi har förlorat ca 15 arbetsdagar pga regnet så alla är väl trötta och litet slut men det verkar som vi gjort en hel del när vi nu fyller hårdiskarna med det fantastiska materialet. Idag fylldes den första hårdisken helt. 1TB.
Tack för ett jättejobb på alla håll och kanter.
Hans

Inga kommentarer: