måndag, september 08, 2008

Bullens Café i Mariedamm


Idag var vi alltså på ett helt underbart café i Mariedamm där inredningen, ja, som ni ser, passade våra önskemål perfekt!


Det var fullt med så jävla härliga prylar. Jag fotade som en galnings först, sen gav jag upp efter halva ungefär, det var för mycket att titta på.


Ännu en jukebox, lägg märke till dom små söta barnen där under.


Vi hade med oss några duktiga statister från Örebro. Här ser vi Jonatan och Matilda!


Och här ser vi kompisgänget!


Mina statister var stencoola! När skådisar och regissör började garva arslet av sig så höll dom masken genom hela tagningen, bröt inte karaktär en enda gång tror jag :)


Oliver jobbade vidare ute på lastkajen.


The Gang


Jag vet inte vad Andy har fått syn på, något läskigt säkert!


Jonatan!


Jag jobbade på min statistdatabas och mailade/sms:ade ut det tråkiga beskedet att badstrandscenen vid Hästhagsbrottet blivit uppskjuten på grund av regn. Förbaskade väderhelv#¤%&/! Men men, den scenen tar vi på Fredag istället! Det kommer bli smutt!

Inga kommentarer: