lördag, november 21, 2009

Hälsningar från kostymören

Hej! Detta inlägg berör främst alla snälla människor som har lånat ut kläder till vår filminspelning.
Jag förstår att de flesta av er undrar var era kläder är och när ni kommer få tillbaka dessa.
Vill börja med att be om ursäkt för att det har dröjt så länge och samtidigt tacka för ert tålamod. I de flesta fallen handlar det om att jag inte kan släppa ifrån kläderna tills vi är helt säkra att vi har filmat färdigt de scener kläderna är med i. Nu när vi börjar blir så gott som klara så ska allt tas hem från studion (eller numera producentens hus) hem till mig så jag kan tvätta, stryka och sortera era kläder.
Är inte säker på hur lång tid det kommer ta, men självklart ska jag arbeta så fort jag kan med detta. Jag har också sett att många av kläderna vi har lånat saknar namn; just nu håller jag på att ta bilder på alla dessa kläder så de kan idenifieras.

Det jag behöver från er som är berörda nu är att ni mejlar mig på karlsson.linaste@gmail.com där ni anger namn, adress, telefonnr och mobilnr. Jag kommer dels höra av mig och skicka bilder på kläderna "utan ägare" för identifiering, dels höra av mig när era kläder är klara. Om ni känner till fler som lånat ut, tipsa dem gärna att höra av sig till mig.

Återigen, tack så hemskt mycket för er hjälp och jag försöka få tillbaka era kläder så fort som möjligt.

Med vänlig hälsning
Lina Karlsson, kostymansvarig

Inga kommentarer: